لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
دومین روز هفته ی کاردیف

دومین روز هفته ی کاردیف

5 روز دیگر تا رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باقی مانده و اینبار به مقایسه دو دفاع میانی مستحکم دو تیم یوونتوس و رئال مادرید می پردازیم.

 

کاپیتان اصلی تیم مادریدی سرخیو راموس و کاپیتان دوم تورین، جورجو کیلینی.

 

راموس در مجموع در این فصل با آمار خیره کننده 3760 دقیقه بازی برای رئال، تقریبا در تمامی دیدار های این تیم حضور داشته است، به این شاخص می توان خاصیت گلزنی او را نیز اضافه کرد. او در این فصل 10 گل و 2 پاس گل داده که در این حیث از بسیاری از مهاجمین سری آ عملکرد بهتری داشته است.

 

در طرف دیگر اما کینگ کونگ یوونتوس تنها 2661 دقیقه برای بیانکونری به میدان رفته و 5 گل و یک پاس گل داده که یکی از آنها ضربه سر استثنایی او در مقابل بارسلونا بوده است. شاید اگر تنها به کیلینی نگاه کنیم، او آمار گلزنی قابل توجهی برای یک مدافع داشته باشد اما در مقایسه با راموس، این رقابت را به او واگذار خواهد کرد.

 

در فاز دفاعی نیز آمار از برتری نسبی کاپیتان اسپانیایی حکایت دارد. او بطور متوسط 2.9 تقابل های رو در رویش با بازیکن حریف در هر بازی را برنده شده و 89.4% پاس هایش هم به مقصد رسیده است. خصوصیت بازیسازی ای که کیلینی آن را در یووه به بونوچی واگذار کرده، بطوری که او 86.1 درصد پاس هایش به مقصد رسیده و آمار 1.9 تصاحب توپ در دوئل با حریف را در هر بازی دارد.

 

تنها برتری منفی راموس، تعداد کارت هایش است. او تا بحال 14 کارت زرد و یک کارت قرمز در فصل 2016/17 دریافت کرده که محصول این آمار برای مدافع فیزیکی ای مثل کیلینی تنها 8 کارت زرد بوده است.

 

می شود گفت حفظ توپ و قدرت دریبل زنی ای که راموس از ان بهره می برد قدرت هجومی تیمش را اضافه خواهد کرد، در صورتی که در طرف دیگر، قدرت تکل زنی و تمرکز بالای کیلینی در دیدار های یووه، خصوصیتی کاملا ایده آل برای آلگری خواهد بود تا او را مسئول متوقف کردن وینگر های سرعتی رئال کند.

 

آمار این دو بازیکن را به تفکیک سری آ و لالیگا، مرحله گروهی لیگ قهرمانان و مراحل حذفی در زیر مشاهده می کنید:

 

سری آ و لالیگا فصل 2016‐2017

مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016-2017

مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2016-2017


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سینا گران
سینا گران«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: